Ny samarbetspartner som ger nya möjligheter för oss!

Då stiftelsens verksamhet växer och vi får fler kontaktytor med familjer, givare och partnerföretag har vi behövt ett hjälpmedel för att organisera oss.
Vår nya partner SuperOffice erbjuder just detta genom sitt CRM-system.
Vi ser fram emot ett långt och fint samarbete och tackar ödmjukast för att ni vill bidra till att göra Göteborg till en bättre stad. Vi tror likt SuperOffice på att bry oss om och så här skriver de själva om sin verksamhet:

”Genom vårt ”Do Stuff That Matters” CSR program ger vi idéella företag och organisationer stöd genom gratis användning av vårt CRM system. Det hjälper dem bland annat att få ordning och reda på sina företags- eller medlemskontakter. Vi beundrar det arbete som Bättre Göteborg gör för att ge trygghet och stöd till människor som lever i ekonomisk utsatthet och är stolta att vi får vara med och bidra till deras verksamhet!”

Återigen Tack och välkomna till Bättre Göteborg-familjen!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *